YILSONU SAYIMI NEDENİYLE
28 ARALIK 20024 - 5 OCAK 2025 ARASI 
KARGO ÇIKIŞI OLMAYACAKTIR.
MUTLU YILLAR DİLERİZ.
Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Üyelik
  • Nasıl Üye Olabilirim?

    Sitemizin sağ üst kısmında yer alan “Üye Ol/Giriş Yap” bölümünden, üyelik formunu doldurarak ücretsiz üye olabilir, hızlı ve güvenli alışverişe hemen başlayabilirsiniz. Dilerseniz de Google ya da Facebook üyeliğinizle tek tıkla zahmetsizce üye olabilirsiniz.

  • Neden üye olmalıyım?

    Sipariş verebilmek ve vermiş olduğunuz siparişlerin durumu hakkında bilgi edinmek, kampanyalardan haberdar olabilmek, size özel sunulan kampanya ve avantajlardan faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

    www.parfumevi.com.tr adresimizi üye olmadan ziyaret edebilir, alışverişlerinizi misafir girişi ile üye olmadan tamamlayabilirsiniz. Bu durumda iletişim bilgilerinize sadece sipariş durumunuz ile ilgili bilgilendirme yapılacaktır. Parfümevi tarafından kişisel verileriniz reklam ve promosyon amaçlı bilgilendirmelerde kullanılmayacaktır.

  • Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

    Kullanıcı adınız ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuğunuzda üye girişi bölümünde bulunan “Şifremi Unuttum” linkine tıklayarak, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-mail adresinizi yazınız. Şifre değişimi için cep telefonunuza gönderilen link ile kolayca yeni bir şifre oluşturabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.